loading...
دنیای عاشقی
لایو بازدید : 4 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
روزها دل خیلی بهانه تو را می گیرد،هوای دیدن تو را دارد.

شاید همه چیز بهانه ایست برای شانه به شانه در حال و هوای 

هم بودن،رفتن،نشستن و گفتن...

گفتن حرف های نگفته ای به وسعت یک دریا

که در سینه تنگ من موج می زند

و قلب کوچک مرا به تلاطم می اندازد

در تمام این سال های عاشقی،تو تنها کسی هستی که هستی

و وقتی تو هستی انگار همه نیستند

و وقتی تو نیستی چه سود که همه جهان باشد؟

تمام ناتمام من،من هر شب تمام نگرانی هایم را به تو واگذار می کنم

و تو مرا در دریای وجودت شناور می سازی

و مرا با خود تا بی کرانه های عشق همراه می شوی

و بهترین خاطرات عشق و اشتیاق را برایم می سازی

و من با همه وجودم سراسر شب حضور تو را لمس می کنم

زندگی من بین روزهای بهانه و شب های خاطره است

بهانه تو و خاطره با تو بودن...






ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 63
  • بازدید کلی : 945