loading...
دنیای عاشقی
لایو بازدید : 3 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
سلام.

 

نمیخواستم غمگین بنویسم اما خب حسیه که باید نوشته بشه.

این پست اصلا غمگین نیست. میخوام چندتایی عکس بذارم و چندتا هم از اتفاقات این روزا رو بنویسم.

 

یکی دو هفته پیش که میخواستم جزوه شیمی فیزیک۲ رو از سحر (متاهل) بگیرم خود سحر گفت میبرم مغازه داداشت و بهش میدم. وقتی داداشم شب جزوه رو آورد دیدم سحر یه کادوی کوچولو هم واسم گذاشته. منم که عشق کادووووووووو. ذوق کردم. یه هندزفری صورتی ناناز بود. اینم عکسش:

آپلود عکس

 

بازم تو همین یکی دو هفته گذشته (روزها رو دقیق یادم نیست) یک عدد مار کوچولو تو دانشگاه دیدیم! منم که مار ندیده! رفتم از نزدیک نگاش کردم یکم. اما عکس نگرفتم چون ضایع بود.خخخخ

 

یک مدتی میشه که بازی پو (pou) رو از بازار گوشی دانلود کردم و دارم بزرگش میکنم. خیلی دوستش دارم. هر روز بهش غذا میدم. میشورمش واسش لباس میخرم و... تازه چند روز پیش ورژن جدیدش رو دانلود کردم که دو تا بازی جدید و چند تا لباس جدید داره. تازه حموم هم داره علاوه بر صابون دوش آب هم داره. اینم عکس پو من در دو سن متفاوت ۹ و ۲۵ سالگی.

آپلود عکس

و

آپلود عکس

 هوا کم کم داره حسابی سرد میشه. من که شبا میلرزم از سرما. بلد هم نیستم بخاری رو نصب کنم اگر بابام تا یکی دو هفته دیگه نتونه بیاد باید یه فکر به حال نصب کردن بخاری بکنم. البته اگر هوا همینطوری سرد بمونه و سردتر هم بشه. چون شوفاژها رو فعلا باز نمیکنن!

به خاطر سردیه هوا من تصمیم گرفتم سوپ درست کنم. البته یه دلیلشم این بود که تو برنامه بف.رما.یید شام هی سوپ سفید با شیر و خامه و اینا درست میکنن آدم هوس میکنه. ما هم یه خامه داشتیم که حدودا یک ماه پیش خریدیم اما نمیخوردیم. با خودم گفتم یه سوپ درست میکنم با خامه. جاتون خالی سوپ رو با جوپرک و هویج و سیب زمینی درست کردم. آخر سر خامه رو ریختم توش. خیلی خوشمزه شده بود. اما فقط چرب بود.. اینم عکسش. البته ببخشید تزئینات نداره ها واسه خودم و داداشم بود دیگه.خخخخ

 

آپلود عکس

 

دیگه اینکه دانشگاه هم تا الان به خیر و خوشی گذشته و امیدوارم تا آخر ترم همینطوری باشه. با اینکه استادا رو دوست ندارم اما خب خیلی هم اذیت نیستم. ۴ روز پشت سر هم میرم. و این هفته که ۴ شنبه تعطیله من حسابی خوشحالم! البته قراره مهمون هم بیاد واسمون. و اینکه قراره خوش باشیم ان شاالله...

 

و حسن ختام هم عکسی از بستنی عروسکی انگری بردز که جاتون خالی خوشمزه بود:

 

آپلود عکس

 

 

شاد باشید و خدانگهدار.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 54
  • بازدید کلی : 936