loading...
دنیای عاشقی
لایو بازدید : 2 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
اسلام عليكم و رحمت الله و بركاتوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

چينين برو بكس ايلامييييييييييييييييييييييي

واي بچه ها من بعد قرني ظهور خودمو اعلام ميكنم

والا باقرخان ما كه خرخوني نميكنيم فقط حوصله نداريم بيايم بعله.

نميدونم كلا مدرسه ميشه و كشش زتتي

راستي برو بچ دلم براتون شده بود نخودي هاااااااااااااااااااااااا والا مديوني فك كني دروغ ميگم

هه هه ميخوام پست فرهنگي سياسي اجتماعي بزارم فلي فلي مون كنن(خخخخخخخخ)

کارمندی به رییس اداره نامه نوشت که اقای رییس حقوق ناچیز و زندگی  سختی دارم.  فشار زندگی بر من و فرزندانم زیاد است. توان پرداخت هزینه ها را ندارم. حتی حداقل هزینه ها را هم نمیتوانم پرداخت کنم. باور کنید از فشار اقتصادی بچه هایم پوست میوه ها و پوست خیار را هم میخورند. نمیخواهم به خلاف دست بزنم. اگر ممکن است راهی برای ارتقا شغلی و حقوقی من پیدا کنید.

فردا رییس   مسول کارگزینی را خواست ودستور اخراج این کارمند را با نام اینکه دغل باز است  را صادر کرد و به او گفت: من تو کتابها خوانده ام که همه ویتامین میوه در پوست اشه . بعد این اقا میگه من ندارم. بدبخت بچه های من اند که پوست موز رو میخورن و میندازن بیرون.




http://muharram92.com
تی شرت محرم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 914